SAYIN HAKİM

İki bin on yılında, başladı çilem;
Ne anam mutlu oldu, ne de sevdiğim.
Bir yıl boyunca sürdü, meşum ikilem;
Ne ben mutmain oldum, ne de sevdiğim.

Kara toprağa düştü, ciğerim anam;
Akbabalar üşüştü, ona mı yanam?
Bu meyus acılara, nasıl dayanam?
Ne ben bahtiyar oldum, ne de sevdiğim.

Sevdiğimi aldım da, yar eyledim, boş;
Ne seven tatlı geldi, ne sevilen hoş.
Net göremedim asla, dünya hepten loş;
Ne kamer aydınlattı, ne de “Güneş”im. 

Sevgimiz, huzurumuz; kayboldu, gitti.
Direndik beraberce, yine de bitti.
Eş, dost, akraba var ya; hepsi terketti.
Ne sevenimiz kaldı, ne de sevgimiz.

Tek suçum boşanmaya çalışmak oldu.
Mahkeme, kadın diye; hep haklı buldu.
Psikolojim çöktü, gençliğim soldu...
Ne sağlam dalım kaldı, ne de güllerim.

Velhasıl yürümedi, sayın hakimim.
Toz oldu uçuverdi, tüm birikimim.
Umrunuzda mı sanki; keza, ben kimim? 
Ne eşim huzur verdi, ne de mahkeme.

Hakkımı savundukça, vurmayın daha.
Hakimliğinize de, güvenmeyin ha.
Hepimiz döneceğiz, adil Allah’a.
Ne makamlar bakidir, ne de mertebe.

...

Mehmet ŞAHİN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIŞTIK

HAZAL (AKROSTİŞ)

15 TEMMUZ DESTANI